Гарантія
Гарантія та сервісне обслуговування
Всі товари в нашому інтернет-магазині сертифіковані на території України та можуть обслуговуватися за гарантією виробника у сервісних центрах. Гарантійний термін може встановлювати лише виробник товару. До ремонту за гарантією приймаються товари з коректно заповненим гарантійним талоном від виробника, а також чеком чи накладною. Гарантійний талон повинен включати термін гарантії і повинен бути збережений до завершення терміну, зазначеного в талоні. Ремонт на гарантійній основі проводиться тільки в спеціальних сервісних центрах.
Повернення товару
Для обміну або повернення товару юридичним або фізичним особам достатньо звернутися в наш call-центр, повідомивши менеджеру свій номер замовлення. Відповідно до «Закону про захист прав споживача» Ви маєте право обміняти
або повернути повну вартість товару протягом 14 днів після покупки.
Уважно ознайомтеся з умовами повернення та обміну:
- товар не використовувався і не має слідів застосування: подряпин, сколів, потертостей тощо;
- товар у повній комплектації, цілісність упаковки не порушена, збережено всі ярлики та заводське маркування, пломби не зірвані.
Якщо товар все ж таки не включається або не працює обмін або повернення може бути здійснено тільки за наявності висновку
сервісного центру щодо умов експлуатації, авторизованого виробником товару.
Обмінювати або повернути товар можна в нашому сервісному відділі за попереднім погодженням за адресою:
м. Київ, вул. Молодогвардійська, 22
з понеділка по п'ятницю з 08-30 до 17-00
Телефон: (044) 290-4-103